Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Yusuf Guney Ve Yasemin Yuruk'un Gizli Aski






Geçtigimiz günlerde Rafet El Roman'ın Aşk-ı Virane adlı albümünde Rafet El Roman ile düet yapan Yusuf Güney adını duyurmayı başarmıştı. Albüm dışında Yusuf Güneyin adını Grup Hepsinin sevilen sanatçısı Yasemin Yürük ile aşk kaçamağı yaptıkları duyuldu. Bayram sonrasında bir mekanda görülen sanatçılar kameraları farkedince bizden kaçmaya başardılar.

Aşk hayatından sel verip sır vermeyen Yasemin Yuruk sorulan soruları cevapsız bıraktı.
Yasemin Yuruk ve Yusuf Güneye aşk hayatında mutluluklar dileriz...

157 yorum:

Adsız dedi ki...

ya yok oyle bısey nıe ugrasıosunuz cocukla asparagas haberlerle oyalamayın onu

Adsız dedi ki...

ben ce yasemin yakışmaz benım hemşerime ona daha güzelleri lazım bos işlerle bulandırmayın kafasını cocugun onun beste yapması lasım

Adsız dedi ki...

oh cok gsl ama dogrumu acaba

Adsız dedi ki...

inş dogrudur ama dogru deılse cocugun kafasını bulandırmayın bu sılerle o beste yapcak sohret olca cok yakısıklı ve cok sempatık bırısı eee kımın hemserısı ayrıca sarkılarıda super ben elif

Adsız dedi ki...

BNCEDE DOGRUMU ACABA YA MERAK ETTİM AMA GÜZL YAKISIRLAR MUTLŞULUKLAR HEMSERİME

Adsız dedi ki...

ben yasemin ablayı çok seviyorum adımda aslı onun için yorum yapmayalımmm lütfen sizin yrum yapmanızaa nee

Adsız dedi ki...

bakın varya yasemin ablayla ilili bişry yapmayınyoksaa varyaaaa

Adsız dedi ki...

gercegı sylemek gerekırse bırbırlerıne yakısmaslar tabı bu herkese gore degısebılır
yasemın cok gusel bı kıs yusufta cok yakısıklı bı erkek onlar daha ıyılerını bulurlar inşallah
(adım irem)

Adsız dedi ki...

yusuf güneyi herkesten kıskanırdım ama yaseminden hiç kıskanmam çünkü yasemin abla bizim grubumuzdan birisi hepsiyi çok seviyoruz hangi grup çıkarsa çıksın başarılı ilk ve tek grubumuz grup hepsiyi sevipte vazgeçenleri çok kınıyorum ayrıca grup hepsinin sinemasına gitmelerini öneririm...

Adsız dedi ki...

yusuf daha iyilerine laik

Adsız dedi ki...

bence yaseminle daha iyi yakışıyor yusuf güney

Adsız dedi ki...

nasıl olur ya offf yusufla yasemin hiç yakısmıolar

Adsız dedi ki...

ben o yasemini warya gebertirim....

Adsız dedi ki...

böyle bişey olsaydı yusuf söylerdi insallah yalan haberdir...:(((

Adsız dedi ki...

inşallah yalandır 2 gündür ağlıom ya nasıl olur böleee

Adsız dedi ki...

yasemin seni şaçını başını yolarım benim sevgilime göz dikme ayrıca o benle çıkıyo

Adsız dedi ki...

inşallah doğrudur bnce çok yakışıyolar yusuf güney'i de yasemin yürük'ü de çok sewiyorum

Adsız dedi ki...

yusuf güney'le mi çıkıyon kısım sn şizofren misin piskopat o sna bakar mı yaseminle çooooooook yakışıyolar ayrıca (kısknmayın) sn onun saçanıda zor yolarsın cicim:)...

Adsız dedi ki...

yha bu habere bi yanda üzüldümbi yandanda sevindim yaseminide yusufuda çok seviyorum ama yusufunda biriyle çıkmasına tahammül edmiyorum nede bilmem ama ölee bu arada bn ceren

Adsız dedi ki...

yusuf güney bayılıom sana sen benim bitanemsinboşver yasemini falan sakın böle bişi olmasın zaten senin aşkından gebermek üzereyim sen sadece beste yap hemşerimsin yani

Adsız dedi ki...

ya hiçç yakışmıosnz...bence

Adsız dedi ki...

oo müthiş oh oh ıhıh

Adsız dedi ki...

bence yusuf güneye aklı başında dürüst karakterli ve temiz bi kız yakışır böle kızlarla da neden beraber olduklarını hepimiz çok iyi biliyoruz eğer beraberlerse de merak etmeyin sıkılınca bırakır.:):)

Adsız dedi ki...

SIKILINCA BIRAKIR MERAK ETMEYİN YUSUF ÇOK ÇAPKIN BİRİSİ

Adsız dedi ki...

ACYİP YAKIŞIKLISIN YUSUF GEL ABLA SÖZÜ DİNLE BIRAK OKIZI BEN KONYADAN ŞEFİKA

Adsız dedi ki...

ya hayır ya olmaz öyke şey yasemın yusufa hiç yakışmıyo
çikarın bunu kafanızdan herkes duysun yusuf benim vermem kimseye

Adsız dedi ki...

ya gecen hafta evde dildim mavi şekere gelmiştin senı izleyemedim çoooooooooooooooooooooooook üzüldüm ben sibel

Adsız dedi ki...

yusuf kızarkadaşin varmı

Adsız dedi ki...

yusuuuuuuf inşallah evlenmezsin yanı okadar sevıyorum seni

Adsız dedi ki...

yok ya şaka yaptım o kadarda acımasız diilim inşallah hayatta basarılı olursun canım

Adsız dedi ki...

ama yınede çoooooooooooooooooook sevıyorum yaa

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıyorlar ikisini de ben çok seviyorum yakıştırmayana oha diyorum

Adsız dedi ki...

bence hiç yakışmamışlar daha güzel bir kız bulabilirdi eğer gerçekten böle bişey varsa yazık olur yusuf güneye

Adsız dedi ki...

YUSUF GÜNEYİ ÇOK SEVİYORUM AMA BENCE YASEMİN YÜRÜKLE HİÇ YAKIŞMIYORLAR YASEMİN YÜRÜKÜDE HİÇ SEVMİYORUM

Adsız dedi ki...

ne tatlı deyilmi

Adsız dedi ki...

ya bakın üstte yazan biri demişki işte yasemin yürükle ole kızlarla neden çıktıgını hepimiz biliyoruz falan demiş sen kimin adına konusuyosun ya sen manyakmısın neyiz biz karaktersiz yalacı mıyız he bana bak sen kim oluyosun ya bn yaemin arkadaslar lutfen bole işlerle kafanızı bulndırmayın alın yusuf sizin olsun saygım sonsuz ama lutfen bolede iftiralar atmayın ayrıca yusuf mavi şekerde soledi arkdasım o benım dedi siz hala ne diyosunuz kalbimi çok kırdınız özelliklerde şu bizi küçümseyen kız kendini baya bişe sanıyosun sen galiba ama dur bakalım (EN BÜYÜK ERDEM SUSMAKTIR)diyorum ve grupla ilgili bişe daha söylemek istiyorum kesinlikle grup br dhaa bir araya gemeycek ayrıca kimse gülçini suclamasın o kendi tercihini yaptı yinede biz hepimiz arkadasız kndinize iyi bakın ve yorumlarınıza dikkat edin (LUTFEN BENİ ÜZMEYİN ) birde üstüne basa basa söliyorum bn yasemin yürüküm ok mi byy beni üzmeyinn tekrar çünnkü bn çok üzülüyorum bole haberlelrle

Adsız dedi ki...

inşallah şimdiye kadar yusuf güneyin aklı başına gelmiştir

Adsız dedi ki...

ben tatvandan hatice inşallah doğrudur ben ikisninde hayranıyım bir birlerine çok yakışıyorlar burdan yusuf güneye sesleniyorum sakın ama sakın yasemin yürükü bırakma ve onu üzme ondan iyisinimi bulacaksın 16 nisan 2009 perşembe

Adsız dedi ki...

bence yakışmamışlar bu gerçekten doğru ise yusuf güneye yazık olur. başkasını bulabilirdi yani daha güzelini.

Adsız dedi ki...

yusuf güney daha güzellerine ve daha iyilerine laik .yaseminde güzel ama yusuf güney daha yakışıkşlı.inşallah yusuf güney hayatındaki bütün seçimleri doğrulur.yaseminle birlikteolmayarak başlayabilir.inşallah buhaber yanlıştır.

Adsız dedi ki...

yusuf güney hayranı...                                                      yusuf güney bence yaseminle olmasın ama bu haberin yanlış olamsını çok ama çok isterim..........yusuf güney çok yakışıklısın!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

senin hayranınım yusuf hayatındaki doğru kararları ver. lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİM YUSUF GÜNEY SENİ ÇOK SEVİYORUM.SEN BÜTÜN SANATÇILARA SESİN VE YAKIŞIKLIĞINLA 1000000000000000000000000000000 ....... ÇEKERSİN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Adsız dedi ki...

hemşerim yusuf hakkında inşallah yalan söylemiştirsiniz yoksa kafanızı kırarım!!!!!!!!!! yusuf nolur öyle bir hata yapm lüüüüüüüüttttttttffffffeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yusuf seni çok seviyorum.......... bu haber doğrumu bilmyorum ama inşallah öyle bir şey yotur çok üzüldüm görünce haberi.hayatında başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

yok olamaz bu haber doğru değil senin sevgilin yoq sen teksin sen bitanesin

Adsız dedi ki...

yasemin yusuf benim bırak sevgilimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

yasemin abla yusuf abide sende yakışıyosunuz size mutluluklar dilerim yusuf abiii senindi bırakma onu yok sa hayranları kapar onu yusuf abi yapmaz öyle yaparsa herkez onu kınar bide gulçin ablamızı isteriz ikinizide çok seviyorummmmmmmmmm Sizi Çok Seviyorummmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yusf bırak yasemini sen daha iylerine laik sin.LÜTFEN BİRKERE ERZİNCAN'A KONSERE GEL LÜTFEN ...................SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.AYRICA YASEMİNLE SAKIN BİRLİKTE OLMA ..İNŞALLAH BU HABER YANLIŞ TIR.BUNUN İÇİN DUALAR EDRİM..........................

Adsız dedi ki...

gurp hepsi sizi çook sewiyorum yusuf senide eweimin heryerinde yusufun posteri war. ama inşallah sewdiğin kızla mutlu olursun kusura bakma yasemin abla

Adsız dedi ki...

yusuf sen bnmsin bnden başka kimseye bakamazsın tamam mı yasemi sende çık hayatımızdan

Adsız dedi ki...

ben zeynep ikinizide çook sewiyorum inşallah mutlu olursunuz!

Adsız dedi ki...

allah senin belani wersin yasemin yusuf bnim we hep bnim olacak askim yusuf seni cok sewiyorum cik aramizdan hey yaseminn askim konserde geldim yanina sarildm sana ama salak gorewliler seni ayirdilar bnden allah onlarinda belasini wersin naskim sen benimsin we benim kalacaksin bitanem

ayça dedi ki...

yusuf abi ayıp ama hiç yakıştıramadım

Adsız dedi ki...

işallah böyle bişi vardır yakışırlar ikisinide çünkü çkk seviyorum eğer varsada inşallah ayrılmazlarrr mutluluklar dilerim ikisinede....

Adsız dedi ki...

yasemin hanım yusuf benim aşkım anladın mı?onu sana kaptırmaaaaaaaaaaaaammmm!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bence yok öyle bişi ama olursa da yakışırrrrr....

Adsız dedi ki...

yasemin çok tatlı yusuf güneyde aynı şekilde bence yakışırlar ben senem

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum ama aşkımı daha çok seviyorum bu yüzden lafım şu çok yakışıyorsunuz......

Adsız dedi ki...

şu kendini yasemin yürük olarak tanıtıp yorum yapan kişiye söylüyorum sen değilsin ama diyelim ki osun o zaman seninle ilgili o kadar çok yorum yapılmışken(iyi olmayan)neden benim yorumuma bu kadar takıldın sen söylemeden ben werim cvbını çünkü nasıl olduğunuz ortada bunu okuyunca da kudurdun ama üzgünüm gerçekler bu ayrıca gruptan gülçinin çıkması çok kötü olmuş sizin için kötü olmuş çünkü bi sesi olan gülçindi o da gidince ortada kaldınız sizden bişey olmaz zaten bostancıda werdiğiniz konserden de anlaşılıyo:):)çok hawalıydınız attan inip eşeğe binmek nasılmış:D:D

Adsız dedi ki...

bence yasemin sevgili olarak iyi bir kişiyi bulmuş yani yusuf güneyi

Adsız dedi ki...

bence yaseminle yusuf güney çok yakışıyo

baş harfi feyza dedi ki...

bence yusuf güney le yasemin ile yakışmışlar ve yusuf güney sizin imza gününüüze geldim sizi çok seviyorum
sizi arkadaşım ile çok seviyoruz

göktuğ dedi ki...

bence baş harfi feyza yanlış yazmış

Adsız dedi ki...

adım eif ... delisiniz kızım hepiniz fotorafa iyice bakın.gözünüz körmü kızım sizin ben yasemini biryerde gördüm makyaj yapmasada çok çekici ve çok hoş bir kız diğerleride tabi çok hoş. hepinizin ağzınızı yırtarım yasemin abla ile ilgili en ufak birşey söylüyemezsiniz izin vermem anldınızmı.hem çok yakışıyolar.kıskaçlık çok günah birşey.lütfen kocaman kızlarsınız yapmayın böyle.yasemin abla ve yusuf abi lütfen ilişkinizi bozmayın.Hiçkimsenin dediğine takılmayın.seni bazıları sevmesede yasemin abla ama ben seni çok seviyorum.Lütfen bunu hiç unutma.by canım yasemin ablam

Adsız dedi ki...

adım ayşenur oruspular insn tanımadığı kişinin hakkında konuşurmu hiç piçsiniz kızım hepiniz yasemin abla size 10000000000000000000000000000000 bin çeker ne hakla yusuf abinin aklını karıştırıyorsunuz salak sınız kızım ben yasemin ablanın msnsini bilim verimde kendisine söylersiniz.yusuf_yasemin-aşk@hotmail.com

ben yasemin dedi ki...

arkadaşlar ben yusufu tanımıyorum bile ve ayrıca böyle bişey yok

Adsız dedi ki...

inşallah doğrudur çoq yaqışıyorlar yasemin çoqq gusel yusuf çoq yakışıklı!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

böyle bir yok bence ve olamaz seni çok seviyorum yusuf

Adsız dedi ki...

bence tencere kapağı yuvarlanmış tencereye konmuşşş yusuf güney bence böyle gerizekalı kızlara kayık değil kınıyorum YASEMİN ÇOOOOOK APTALLL

Adsız dedi ki...

lan atmayın yok öle bi şey kendiniz götünüzden bi şeyler çıkarıyosunuz alla alla

Adsız dedi ki...

yusuf güney bence ece erken le daha ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıyorlar bukadar . haa ayrıca ben tugba KONYA SELÇUKLUDAN KİPA.

Adsız dedi ki...

yusuf GÜNEY seni seviyoırrum başarılarının devamını DİLİYORUMM.O KADAR ULEYN

Adsız dedi ki...

yasemin kardeş senin agzını cart diye ayırırım bilmiyorsan bu sitede NE İŞİN VARRRRRRRRRRRRY

Adsız dedi ki...

serdar ortaç ı seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Adsız dedi ki...

hadi iyi geceler ben tugba asker deki SERDAR ımı seviyorummmmmmmm . tam 5 .AYI VAR .GÜN SAYIYORUMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

BZ ZONG tan ŞEYMA ve ELİF KUZENLER. yasemin yürük kimmiş beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tanımıyoruz bile yusuf güney daha iilerine layıktır bu yalan habere inanmayın böyle birşey olması imkansız yusuf abimizn adını lekelemyn beeeeeeeeeeeeeeee YUSUF DUY SESİMİZİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ arkadaşlar böyle yalan haberlere inanmayın YUSUF ABİMİZE SELAMLAR SAYGILAR VE HÜRMETLER SEVGİLER

Adsız dedi ki...

ben ce yusuf güney ben seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ama sen benim kim oldugumu bilmiyorsun ama neyse sana yaseminle mutluluklar dilerimmmmmmmmmmmmmmmmmmm bbbbbbbbbbaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy aşkım

Adsız dedi ki...

bence yusuf güneyle hiç yakışmıyorlar ve böyle birşeyin olmayacağını bütün kızlar biliiyor yusuf güney tuğçe çatla selen yusuf güney sana aşığım kelimelere yetmiyor sığmıyor

Adsız dedi ki...

yok tya yusuf dedi zaten ilişkim yok ve hiç olmadı diye dadi:)

Adsız dedi ki...

ohoooooo daha ne yaseminler çıkar bukadar yakışıklıya ama tabi yalan haber (iyikide) öle bişe olsaydı en azından bi kanıt olarak resim falan olurdu

birsen dedi ki...

yalan haber

şara dedi ki...

bence baştan yirminci kişi zıtanlamlı söylemiş. sen yusuf güneyi bırak yasemin yürüğe bak.gerizekalı.

Adsız dedi ki...

yasemin salak

Adsız dedi ki...

bence hiç uymuyorlar,yusuf güney daha iyilerine layık .

Adsız dedi ki...

iyyy yasemin iğrenç bide üzmeyin diyip dalga geçio yha yuhhh diorum başka bilşi demiorum utanmaz mademm sevgili deilsiniz sorulara nie cevap vermedim burada yusufum daha ilerine layık seni istemiyoruz zaten gülçinde bizene kızm,yusufla arkadaş olmayı bırak o senin yüzüne bile bakmazDDDD

Adsız dedi ki...

yusuf ben senın hayranınım seni kimseyle paylasamam ne yasemıni ne baska kızı bosver sen gel bı beni tanı yasemıne 10 cekerım dıger kızlarıda sollarım emın ol ama ben sana hastayım seni seviyoooooooorrrrrrrruuuuuum

Adsız dedi ki...

yaa buu kızla mıı yaa ben bu ocuga asırı hayranımm yaa SENI SEVIYORUM DEMICEM SANA HAYRANIM CUNKUU

Adsız dedi ki...

ya olmaz böyle bişey merak etmeyin benim YuSuF'um birtanem yalan söylemez hayatımda biri yok diyorsa yoktur saçma sapan haberler yapıp sinirimi bozmayın!!!

Adsız dedi ki...

bana bakın bu dünyada yusuf güneyi tek hayranı bnim beeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yusuf güneyi bende çok sevedim ama napim mutluluklar dilerim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hiç boşuna uğraşmayın çunkü yusuf guney ile kimse beraber olamaz çünkü sevgilisi benim adımda ırmak

Adsız dedi ki...

ya yusuf güney we yasemin hiçyakışmıyor bnce yusuf güney daha güzel kızlara layık

Adsız dedi ki...

onlar madem birbirlerini sewiyorlarsa bizede mutluluklar dilemek düşer

Adsız dedi ki...

bebce doğru deyil hem hiçyakışmıyolar

Adsız dedi ki...

ya bu ne saçmalık be ben cemreyim öyle birşey yok çok fena saçmalıyosunuz yusuf bizim arkadaşımız

esmer dedi ki...

hayır öyle birşey yok dedikodu çünkü o benim aşkım herkes kafasına koysun o benim kimsenin olamaz kimse onu benim kadar sevemez o benim ilk ve son aşkım lütfen kafadan haber yapmayın özellikle yusuf güney hakkında

Adsız dedi ki...

saçma saçma konuşmayın gelipte sizle sevgili olcak hali yok tabikide ünlü birileriyle sevgili olcak.ayrıcada yaseminle çok yakışıolar.inşallah bu haber doğrudur

Adsız dedi ki...

çok sevindim hem yasemin yuruk un hayranıyım hemde yusuf güney in hayranıyım umarım hep mutlu kalırlar ve ömür boyu ayrılmazlar

Adsız dedi ki...

ya yukarıdaki bir arkadaşımız ben yasemin yürüğüm demiş ve bence çok saçmalamış yaseminin böyle işlere harcıyacak vakti bile yok binlerce site içinden bu bloğa yazı yazamaz yaseminin işi gücü yok sitelere yorum yazacak o anca yaseminin fun clup sitesinde olur ben yaseminim ben erenim diye başkalarını kandırmayın lütfen sen yaseminsen ben de madonnayım

Adsız dedi ki...

üstelik bence de kıskançlık çok kötü bir davranış sevgili veya değiller yasemin senin ağzını yırtarım yusuf güney benim fln diyor bir arkadaşıımız bence yakışmışlar gerçek veya değil...oonların ilişkileri hakkında yorum yapmak bize düşmez

Adsız dedi ki...

bence yaseminle yusuf güney hiç yhakışmıyor ama yasemin öyle bişey yapmaz yani yusuf güneyle aşkı yüzünden hepsi grubunuda bırakmaz yani bide o var gülçininb gibi grubu yarı yolda bırakıp yurt dışına kaçmaz...

Adsız dedi ki...

Ağzına sıcçiim yasemin Uzak dure çabuk yusufumdan ! Lan

Adsız dedi ki...

Dokunma Sakın Kolunada Sıçarım Ağzında bidaha bulaşmassın ona ! Ors..

Adsız dedi ki...

BNCE ÇK YAKIŞIOLR İNŞALLAH AYRILAMZLR SİZE Mİ KALDI KİMLE KİM ÇIKRSA ÇIKSIN BNDE YUSUFUN HAYRANIIM AMA ÖLE ŞEY DEMİOM ÇÜKÜ İKİSİNİDE ÇOK SEWİOM..***

Adsız dedi ki...

ben yusufun hayranıyım bence yalan bir haber cocuğa yalan atmayalım lüften yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

yusuf güneyi çok seviyorum ama yaseminle hiiiiiççç uymuolarrrr yusuf benim aşkımmmm

ad yok dedi ki...

ben yasemini de yusuf güneyi de çok seviyorum bence yakışıyolar hem de çok yasemin ablaya laf atan ların aklı uçmuş gitmiş galiba körler yada güzeli şitmiyolar inşallah gerçekten ilişkileri vardır. by.

adsız dedi ki...

çok yakışıyolar

seni çok seven dedi ki...

yusuf güney ben seni çok ama çok seviyorum yasemin abla seni de çok seviyorum ama yusuf güney benim için başka bir yerde onu çok seviyorum yani kelimelerle bile anlatamıyorum yani her gün onu düşünüyorum acayip seviyorum yaa. işte böyle bile anlatamıyorum.canım yusuf seni çok seviyorum.

seni çok seven dedi ki...

bu arada benim adım ayşegül

adsız dedi ki...

yukarıdaki ben yasemini de yusuf güneyi de seviyorum diyen kız senin hiç kimseye kör demeye hakkın yok güzeli işitmiyolar diye bi söz söylemene de hakkın yok tamam bende yusuf güney i vve yasemini çok seviyorum ama sen çok abartmışsın biraz ağzını topla bende yusuf güney e aşığım onu çok seviyorum e herkesin de bir kıskançlık duygusu vardır senin yazdığını bütün yusuf güney sevenleri elbet te ki kıskanır bi daha böyle bişey yazma ağzını topla.hiç kimse de senin dediğin gibi değil zaten.bende güzelim o zaman sen değilsin.hahaha..

adsız dedi ki...

bence yusuf güney ile yasemin hiç yakışmıyorlar hiç gücünüze gitmesin ama gerçektende hiç mi hiç yakışmıyorsunuz hani yalan değil tamam ben ikinizi de seviyorum ama yusuf güney i daha çok seviyorum hem bunları yusuf güney i sevdiğim için söylemiyorum gerçektende hiç yakışmıyorsunuz bunu da aklınıza sokun ve böyle haberler çıkarmayın kimse de yasemin i övmesin ortada övülmesi gereken hiç kimse yok yusuf güney çok yakışıklı yaseminde çok güzel ama ondan güzelleri falan var yanii hiç yakışmıyorsunuz ama ben ikinizi de çok seviyorum ayrıca seni yusufcum YUSUF GÜNEY AŞKIMM SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!

adsız dedi ki...

yasemin kendini hiç övme

adsız dedi ki...

inşallah aralarında hiç birşey geçmemiştir yusuf güney benim onu hiç kimseye kaptırmam herkes çok bekler

adsız dedi ki...

ne gizli aşkı bee

adsız dedi ki...

gizli aşkmış hıh sen onu benim külahıma anlat amaaannnnnnnn

ayşegül tezcan dedi ki...

kanımdın sen 3 kere
canımdın sen
hayaller dünyasında yar
bıraktın bak beni aniden

yıkıldım yar
sensiz uzaklar haram
bunaldım ben
olmuyor olmuyor dön
neler oluyor
hadi bana bi yol göster
sözünden dönmek var mıdır?
sözünden dönen yar mıdır?

olmuyor olmuyor dön
neler oluyor
hadi bana bi yol göster
sözünden dönmek var mıdır?
sözünden dönen yar mıdır?

yıkıldım yar
sensiz uzaklar haram
bunaldım ben
olmuyor olmuyor dön
neler oluyor
hadi bana bi yol göster
sözünden dönmek var mıdır?
sözünden dönen yar mıdır?

olmuyor olmuyor dön
neler oluyor
hadi bana bi yol göster
sözünden dönmek var mıdır?
sözünden dönen yar mıdır?

olmuyor olmuyor dön
neler oluyor

ayşegül dedi ki...

canım aşkım

AYŞEGÜL TEZCAN dedi ki...

seni çok seviyorum I LOVE YOU!

a t dedi ki...

AŞKIMSIN CANIMSIN Bİ TANEMSİN HAYATIMSIN HER ŞEYİMSİN KANIMSIN CANIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

yusuf seni yaseminle hiç yakıştıramıyorum sen çok daha ilerine layıksın yusuffffffff seni çokkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

yusf seni çok seviyorum ve yaseminle seni hiç yakıştıramadım eceyle daha ii yakışıyorsun seni çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ay inanamıyorum yasemin buna mı kaldın

Adsız dedi ki...

nekadar iğrenç bi seçim yusufffff sn bana layıksın .........!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Hira Nur ooooo benim o benim o benim kimseye yar etmem oo benim..... ugrasmayin magazinciler yusufumla o benim hayali süslegen erkegidir o beni tanimasada ben onu gönlüme taht ettitim...yusuf güney görürsen bu mali senden tek ricam benim msnimi al bi kere olsun seninle yazismak isterim facebook da hira nur bennn

Adsız dedi ki...

çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

Ben Yusufun yanina daha iyi yakisiyorum ama neyse
bende mutluluklar dileyim bari ^^

Adsız dedi ki...

burda angelina jolie gibi ben dururken gidipte ona bakmana inanamıyorum yani seni çok seviyorummm

Adsız dedi ki...

ya yasemin ona yakışımıo hem yasemin benim aşkım yusufta gim oluu-o

Adsız dedi ki...

aslinda olamilir ya.yo hayir olmaz ya imkansisz bir kere yakismiyorlar ama izeleden daha guzel oldugu kesin olur olur neden olmasin ki

Adsız dedi ki...

yhaa afedersınız ama ne kadar salaksınız bı kere ble bıseyın olmadıgı acıklandı yalan haberlerle bosyere kafanızı yoruyosunuz yasemın yuruk cooooook gzel kız yusuf guney de cooooook yakısıklı yakısıyolar ble bsy olsa fena olmaz am onların karaı snucta ble bsy yok ama burdan ıksınede seslenıyorum sızı cok sevıyorum buyuk bı hayranınızım ble yalan haberlerle kendınızı yormayın mcukkkk muckkk:)(bu arada arkadaslar ben ZEYNEPPP ok)

Adsız dedi ki...

YHA ÖLE BİŞEY YOK YHA YUSUF GÜNEYİ BNE ÇOK KISKANIOM YUSUF Bİ DAHA KIZLARLA GÖRÜŞMEK YOK AYRICA SİZ DEĞİL BU İŞE SADECE BENB KARIŞIRIM ÇÜNKİ BEN ONUN SEWGİLİSİYİM

zübeyde mete dedi ki...

yaseminim seni çok seviyorum senin mutlu olmanı en çok ben istiyorum sen mutlu ol yeter sen deha iyilerine layıksın yinede sen bilirsin bu arada deryalı günlerde seni izledim ve yaptığın brownıenin tarifini aldım senin için yaptım çok güzel oldu senin gibi güzel oldu inşallah bi gün karşılaşırız seni çoook seviyorum bay bay muck...

Unknown dedi ki...

yusuf sen benim aşkımsın seni kimselere wermem bitanem ayyy aşkım benim tatlım şok şekersin yaaaa okulda bile seni düşünüom diolarki daha 14 yaşındasın bu ne filan ama kimseti takmıom ben seni çooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum bitanem.ayrıca ben yoshi yi çok sewiodum ama bunları öğrenince nefret ettim ondan eğer onu yolda gçrürsem parçalarım o yasemini.yusuf sen benimsin aşkımm seni kimsee wwermemmm

Adsız dedi ki...

çok yakışmışlar işallah doğrudur

Adsız dedi ki...

filiz yusuf güney ve yasemin yürük sizi çok seviyorum işallah doğrudur

filiz dedi ki...

bn manisadan filiz yusuf güney seni çok seviyorum yasemin yürük senide çok seviyorum işallah çıkıyosunuzdur

Adsız dedi ki...

Yusuf seni çok seviyorum.Manisa'daki konserin çok güzeldi.manisa'ya geldiğin için teşekkür ederiz.

hatice k. dedi ki...

inşallah ayrılırsınız.senin yanında sadece kendimi görmek istiyorum başkasını değil....

büşra dedi ki...

bence hiç yakışmıyorsunuz

AYSU dedi ki...

BENCE YAKIŞIRLAR BEN KIBRISTAN AYSU KARAAHMET

GİZEM dedi ki...

OFFF HİÇ YAKIŞMIYORLAR YUSUF BANA YAKISIR BEN KIBRISTAN GİZEM

CANSU dedi ki...

COK YAKISIRLAR

Adsız dedi ki...

hiç yakışmıyorlar

Adsız dedi ki...

olamaz yaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bence çok hoş olur mutluluklar dilerim süpersiniz

Adsız dedi ki...

allahım keşke devam etse hala

Adsız dedi ki...

bence hiç yakışmıyolardı ayrılmaları isabet olmuş ayrıca yukarda ben yasemin diyip yorum yazan salakada hiç inanmayın yusuf akıllı biri olduğu için yasemine tekmeyi basmış oohhh iyide yapmış helal olsun ayrıca kendisinden 15 yaş büyük izellede çıkan aşk dedikodularınada inanmayın hepsi asparagas kafa karıştırmak için yusuf salak biri değil yani öle bi kadınla çıkmasss

Adsız dedi ki...

yusuf gibi dünyaya milyonda bir gelen karizma ne yasemin qibi bi salağa nede izel qibi bir kart karıya kalmaz vede ayşe özbirlede hiiiççç yakışmazlar yusuf daha iyisine layık öle salaklarla vakit kaybetmezzzzzzzz boşuna üzülmeyin o bizimmm

Adsız dedi ki...

yusuf yasemine yakışmıyor bence . yasemin küçük gösteriyor. uysuf güney eniyi ve en güzellerine lAYIK YANİ BE NCE




YUSUF BİZİM

Adsız dedi ki...

YUSUF GÜNEY YAKIŞIKLI YASEMİN YÜRÜK GÜZEL SORUN YOK

Adsız dedi ki...

bu kızda hiç asil deil biraz cıvık hiç yakışmaışda aman sanatçılar hep böylelerini bulur

Adsız dedi ki...

HİİŞT TAVUK GİBİ TOPLANMAYIN YUSUFUN YANINA OO BENİMM.

Adsız dedi ki...

sofya bence yakışmışlar yasemin diyer sevgilisinden binkat güzelkız öbürü yusufa yakışmıyodu yasemin yakışmış teprikler***************************************

Adsız dedi ki...

ıııııyyyyyyyyyyyyyyy hıç yakışmamışlar yasemin yoruk kral popa çıktı SAÇI RESMEN ERKEK GİBİ GÖREN ERKEK SANACAK yusuf güney bu tipsizi nasıl beğendiiii yasemin yoruk yusuf güneye layık deilllllllllll

Adsız dedi ki...

yürü git isine be uydurmadir bunlar!!!!yani insAllah...yusuf güney cooook yakisikli hadi onu da gectim kiz ondan cok daha olgun görünüyor!!!

Adsız dedi ki...

bn o yasemini gebertirimmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey