Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Tatil Dediğin Özgür Olmalı!

Eren : Sörf!! Her sene yaptıgım bir plan bu.Geçen sene çok yoğundum ve hiç bir yere gidememiştim.Bu yaz Alaçatıya gitmek istiyorum.Ve Kaz dağlarına çıkmak istiyorum.Çok eskiden gitmiştim.Yine gidip dinlenmek istiyorum:Tatil anlayışım değişti bu sene.. Yaşlılar gibiyim....

Yasemin:İspanya ve Atinnada arkadaşlarım var.Onlar çağırıyor aslında.Oralara gitmek istiyorum.Belki sörfle başlarım.Ama fıtığım olduğu için tırsıyorum açıkçası :) ..

Cemre : Yurt dışına çıkmak istiyorum.Tarihi eserlere karşı büyük bir ilgim var.Bir de anneannemle vakit geçirmek istiyorum.

Gülçin : Annemle tatile gittim. Bodruma gideceğim...Birde caz vokal eğitimi alacağım...

1 yorum:

pauleightakaki dedi ki...

Wynn Las Vegas and Encore - JTM Hub
Wynn 동해 출장마사지 Las 상주 출장안마 Vegas and Encore Wynn Macau and 안산 출장샵 Encore Resort Las Vegas offer the ultimate in luxury with 울산광역 출장샵 amenity-laden rooms, dining 서산 출장안마 alcove,

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey