Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Grup Hepsi'nin Anneleri








22 yorum:

Adsız dedi ki...

herkese teşekkürler canlarım

Adsız dedi ki...

en güzel ve genç gözüken anne gülçinin annesi

Adsız dedi ki...

hep si birbirinden güzel ayıramam

Adsız dedi ki...

yaseminle annesi arkadaş gibiler aslında hepsi öyledir

Adsız dedi ki...

gülçin sana hayranın anneni gördüm onada hayran oldum:D SÜPERSİNİZ!!!

Adsız dedi ki...

ben cemreyi ablayı çok seviyom ama onları bikez olsun görmedim cemre abla sen msn aç ben verebilirim ama şimdi veremem yarın 7:00 da mesaj gönderebilirsiniz seni çok seviyorum cemre abla

Adsız dedi ki...

yasemin ablanın hayranıyım onun için ölürüm onlara içtenlikle ve gerçekten çok seviyorum.:)

Adsız dedi ki...

gerçekten süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yasemin ablamıkimseye kaptırmam ben yani gerizekalılara

Adsız dedi ki...

Gülçin abla seni çokkk seviyorum.Ssevgilerimle Sevgi Sezgin.

Adsız dedi ki...

Gülçin abla seni çooooook seviyorum.Sizin şarkılarınız çok güzel ve ben her gün sizin şarkılarınızı dinliyorum.

Adsız dedi ki...

Gülçin abla seni çok seviyorum.Şarkılarınız çooookkk güzel.5.sınıf öğrencisi Sevgi Sezgin.

Adsız dedi ki...

sizi seviyorum ben eda

Adsız dedi ki...

bende eren ablayı çok seviyorum eren abla bugün konuşabilirmiyiz ve eren abla senin küçük bir hayranınım cemre ablayıda çok seviyorum yasemin ablaya hayranım gülçin ablayı çok seviyorum eren abla bugün konuşalım ne olur cemre abla benim bir tane arkadaşım var sizi çok seviyor adıda zehranur özer eren abla benim adımda elifnur sizi çok seviyoruz bizi unutmayın ....hepinizi kocaman öptüm iyi günler iyi albümler

Adsız dedi ki...

aslında eren abla ben senin yerin de olsam hiçbiriylen konuşmam ama doğrusunu sölemek gerekirse ben sana hayranım seni ancak neede görebiliyom biliyon mu?rüyam da ayrıca gülçin in çıkması süper oldu sizi kdaha dorusu seni kıcıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk GÜLÇİN seni öptümmmmmmmmmmmmmmmmmmmm byyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

aslında ben bişey demeyi unutum ben yasemin ablayı cemre ablayı da seviyorummmmmmmmmmm gülçinden kıcık alıyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel resimler cemre yi çok seviyorum annesine benzemiyo ama gülçin ile yasemin çok beziyo

AHSEN NUR dedi ki...

Eren abla seni çokk seviyorum sana hayranım annende çok tatlı.Yasemin abla senide çookkk seviyorum sanada hayranım annende çok tatlı sende tatlısın annenle arkadaş gibisin.Cemre abla senide unutmadım senin annende çok tatlı senide çok seviyorum.Gülçin abla sende çok tatlısın ayrıca annen çok genç keşke gruptan ayrılmasaydın.Eren abla Yasemin abla Cemre abla ve Gülçin abla sizi çok seviyorum.
ADIM SOYADIM=AHSEN NUR ŞEN
OKULUM=BAYINDIR İLKÖĞRETİM OKULU
SINIFIM=3/A
NUMARAM=30
YAŞIM=9
YAŞADIĞIM YER=SAMSUN/ATAKUM

Adsız dedi ki...

gülçin ve annesi birbirine benziyo eren ve annesi birbirine benziyo yasemin ve annesi birbirine benziyo cemre ve annesi birbirine hiç ama hiç benzemiyo ben gülçini en başta yazdım çünkü gülçini ben çok ama çok seviyorum eğer sizde bana katılıyorsanız msn mi alın yazıyorum mine_ela-_-@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hmm unutum semeyenler yazmasın yaaaa saten gülçin ergülü semeyenler kendilirine baksın o sizden daha güzel hmm gülçini semeyenler delirmiş olmalı sarışın kız sesi güzel siz onun kadar güzel olmadığınıza bi bakın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

Adsız dedi ki...

yazamıyodum bu raya geldim yazdım benim adım emine hmm:) en az gülçin kadar olmasada bende güzelim beni gülçine benzetiyorlar arkadaşlarım b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b.b..b.b.b.b.b.b.b.b.b.b..b.b..b..b.b BaY bAy GüLçİn ErGüL bAy BaY

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum yaaaaa seni görmek isterdim:)

Adsız dedi ki...

herkes cok güzel cekilmis en güelde yaseminle annesi ben cok begendim ama cemre annesine hiç benzemiyor

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey