Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Hepsi 1 'e Zombiler demişler!!!


Bir gazete haberinde olanlar ;

Hepsi 1 şöyle dedi ; erkekler bizi görünce zombiymişiz gibi kaçıyorlar..Bizim hayatımız bir yönden de tekdüze..Yani sürekli aynı şeyler...Sabah kalkıyoruz..Kahvaltı ediyoruz.Hepimiz ayrılıp işlerimize gidiyoruz.İşten dönünce eve gidiyoruz.Çekim varsa işten çekime gidiyoruz.Çekimleri bitirip yorgunluktan hemen uyuyoruz.Bu aralarda da yemek yiyoruz..Bazen imza günleri var.İş yerimizden izin alıyoruz...İmza gününe her neyse...Hee bide birazcık geziyoruzz :) ama yani korkulcak yönümüz nee onu anlayamıyoruz..Şimdilik diyeceklerimiz bu kadar..Hepinize iyi günler dileriz....' dediler... Büyük bir haber oldu...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi bire kim zombi dediyse varyaa

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum sen benim her şeyimsin odamda hep senin resmin var seni dünyadaki bütün kişilerden çok seviyorum benim adım merve

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey