Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Sizce Hangi Hepsi Kızı daha güzel?

Herşeyden önce bence en güzel yasemin.Sonra cemre sonra eren ve sonra gülçin kesinlikle gülçin fazla fazla güzel ama sırası bu bence.Ben çoook önceden Gülçini tutuyodum.Ama sonra yasemini daha tatlı buldum ve Yasemin oldum.Odamın her yeri yasemin kartpostalı.Her neyse bence bu sıra cemre severlere göre ;

Cemre = (cemre severler en başa cemre yazar tabi ne yazsın? :) )
Eren=(Cemre severlerin kardeşi ereni tutuyosa )
Yasemin=(yasemini daha çok severler ama cemre en çok)
Gülçin= (bu aralar biraz unutkan ve komık olan sımarıklığı yüzünden son sırayı alan hepsi 1 kızı... )

Gülçin severlere göre ;

Gülçin=( en başta gülçin ci olduğu için)
Yasemin=(Şeker ve gülçinle kanki olduğu için)
Eren= ( belki gülçincidir ama yeşil rengini seviyodur.)
Cemre= ( en çok tercih edilen kız olduğu için olabılır.)

Erencilere göre ;
Eren= (erenci oldukları için)
Gülçin=( unutkan ama şeker bir kız olduğu için)
Cemre=( erenle kanka olduğu ıcın)
Yasemin(yinede çok seviyodurrrrr... )

Yasemincilere göre ;

Yasemin ( e yaseminci oldukları ıcın.. )
Eren= ( erencileri çok seviodur belkiii .. )
gülçin =gülçin genellikle fazla güzel ve sımarık olduğu ıcın tutarlar.
cemre = ( genellikle cemreciler çok oldugu ıcındırrrr... )

wallla emege saygı walla çok yoruldum sızde sıteye yorum yasın lutfeenn

14 yorum:

Adsız dedi ki...

ben GÜLÇİNİ çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkk seviyorum onun için GÜLÇİNe laf söyletmem GÜLÇİN KOMİK, ŞIMARIK DEĞİL ONA LAF SÖMYLEYENLERİN CAAART DİYE AZINI GIRTARIM

Adsız dedi ki...

ben cemre yi çok seviyom cemrenin hakkında hiç deditmem ama cemre çok mutsuz oluyo gerçektede hepsi1 çoooooooooooooook seviyorum ama en çokta cemre yi seviyom konserlerine gitmek isterimbide en çok cemreyle ereni seviiiiiiiiiiiyooom
slm
günaydın demek isterim

Adsız dedi ki...

bence en güzel gülçin hiç kimse gülçin e çirkin diyemez güçin e laf söyleyenin ağzını caart diye yırtarım

Adsız dedi ki...

bnce en güzel cemre sonra yasemin sonrada eren gülçin artık ayrıldıgı için onu sıralamaya koymuorum ama bn tam bir cemre hayranıyım..!!!

Adsız dedi ki...

eren süpersin bayılıyorum sana

Adsız dedi ki...

yasemın süpersın senın en büyük hayranınım

Adsız dedi ki...

bence en tatlı en güzel yasemin sonra gülçin sonra eren sonra cemre bence yasemin çok taylı çok güzel gülçin deli dolu eren cidddi ve yemek yapmayı seviyo cemre kendini benğenmiş çirkin bişey bence yasemin doğuştan güzel yaratılmış yaniiiii rockuda güzel söylüyo haaaaaaaaaa yorum yapmaya gerek yok yasemin abla seni çok seviyorum seni hiç değişmiyeceğim öptüm anımın içi

Adsız dedi ki...

ben ce en güzel yasemin onu n kardeşi olmak veya onu çanakkalede görmek itiyorum onu çook seviuorum
ben yasemin abla msn mi veriyom beni ekle ne olur
gulay konut_17@otmail.com bay seni hiç denişmem cemre ablaya selam bay mucumukcuk
.....gül
gülay
onut

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben çok fakir bir kızım seni çok serviyom bu neden le anneme yardım edermisiniz cevap tyazınh
gülay.....

Adsız dedi ki...

bana göre erenin daha iyi biri olduğu için ve içlerinden en güzel fiziğe o sahip

Adsız dedi ki...

tabikidee gülçinnnn o benim sarı cizcivim sarı ördeğim birtanem hrşeyim diğer kızları hiç ama hiç sevmiomm 1.gülçin
2.yasemin 3. eren 4. cemree ama en güzeli gülçinim aşkım benimm gülçin abla nolur bna msn sdresini verrrr

Adsız dedi ki...

bence en güzel en çekici olan cemre dünyaları verseler yinede cemremle deyiş etmem o benim cemrem en güzeli cemre sonra yasemin sonra gülçin sonra eren en çirkini eren

tuanna dedi ki...

bbence en güzel cemre çekici ve hoş bir kız sonra gülçin sonra yasemin en iğrenci ise eren eeren gerçekten cemreyle boy ölçüşemez cemre abla seni çoooooooooooooooooooook seviyorum msn adresini verirmisin

Adsız dedi ki...

HEPSİ 1İN EN GZL SESİ OLAN KIZI GÜLÇİN AMA GZLLİK AÇISINDANN SIRALAMADA 1 .CEMRE 2 . EREN 3 .GÜLÇİN 4. YASEMİN AYRICAA EN GZL CEMRE SES SIRALAMASI YAPARSAK 1 .GÜLÇİN 2. CEMRE 4. YASEMİN 5. EREN OLUR

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey