Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Yasemin'in Küçüklüğü

Alın size en tatlı çocuk

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ıııııııııııııııı yyyyyyyyyyyyyyy çok kötü beeeeeeeee

Adsız dedi ki...

bence yasemin çok güzerl çıkmış o ıyyyyyy diyeninde azına sıçıy... şimdi terbiyem musade etmiyo devamını o ıy diyen kişi biliyodur orosp.

Adsız dedi ki...

cemre seni cok ama cok seviyorum msn adresimmi veriyom beni ekle olurmu halime.1905@hotmail.com ekle sizi cokkkkkkk seviyorum optummmmmmmmm byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

üzgünmüş o zaman acaba neye küsmüş.
...büşra gül...

Adsız dedi ki...

yasdemin seni çok seviyom kiç kimse benim kadar seni sevemez bay bay

Adsız dedi ki...

yasemin benim adım yelda seni çok seviyom hiç kimse benim kadar seni sevemez ağzını yırtarım ba bay

Adsız dedi ki...

bence yasemin abla şimdide güzel küçükende güzelmiş mal mal konuşmayın

Adsız dedi ki...

yasemin çok şekersin

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey