Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster

Yasemin Resim Galerisi...

İşte Yasemin'in Resimleri...

13 yorum:

yasemin_yoshy dedi ki...

yasemini çok seviyorum yaaaçok şeker bi kız hiç kaçırmıyom dizisini

esmer_güzelim_cemrem dedi ki...

bende çok seviyorum yaa ama yaseminden sonra erenn

erennida18 dedi ki...

bende erene bayılıom ama yeşili sevmiyorum mavi rengi seviyorum ama cemre değilim ...

eren_alara dedi ki...

bende winxten bloom ama bloomdan çok erennnnn

eren_alara dedi ki...

hee benim adım alara bunuda söylüyüm :)

eren_alara dedi ki...

melike kaç yaşında kızlarrr?

Melike dedi ki...

11 yaşındayım alaracımm ya sen

eren_alara dedi ki...

bende 11 canım

sevgi dedi ki...

aa çok güzellerr

bengü dedi ki...

herkeze meraba aranıza geleyimmi muhabbet koyuda :)

bengü dedi ki...

ben bengü şarkıcı olarakta bengüye bayılıom

eren dedi ki...

yasemin aşkım seni seviyorum aşkım
ne olur paya sahil de açık hava konser verin

Adsız dedi ki...

seni seviyorum yasemin

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey