Grup Hepsi 1

Widget by Blogger Buster


Hepsi grubunun üyeleri Cemre, Eren, Yasemin ve Gülçin, ekip olarak farklı bir şeyler yapmak istediklerini söyledi: Hayalimizde yurtdışındakiler gibi çok büyük bir müzikal var. Kaliteli ve alışılmamış bir proje istiyoruz..
Gençlerin sevgilisi olan Hepsi grubunun kızları; Cemre, Eren, Yasemin ve Gülçin, başrol paylaştıkları ‘Hepsi 1′ adlı diziyle atv ekranlarına taşındı. Oyunculuk adına hayli yol kat ettiklerini söyleyen dört genç kız, en büyük hayallerinin bir müzikalde oynamak olduğunu söyledi. Önümüzdeki ay üçüncü albümleri için stüdyoya girmeye hazırlanan Hepsi kızları; sinema filmi için teklifler almaya başladıklarını belirterek, haklarıında merak edilenleri GÜNAYDIN‘a anlattı.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok çok seviyorum . ............... lütfen bana konserininizin ne zaman olduğunu söyle........ ve msn ni verirmisin ..... seni çok seviyorum...... yasemin damla benim de 2.. adım damla............

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok çok seviyorum . ............... lütfen bana konserininizin ne zaman olduğunu söyle........ ve msn ni verirmisin ..... seni çok seviyorum...... yasemin damla benim de 2.. adım damla............

Adsız dedi ki...

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hepsi1 i çok seviyorum. damla

Yorum Gönder

Grup Hepsi 1 Hakkında Hersey